English
شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی
دریافت RSS اخبار
استقرار مدیریت زمان و مكانيزاسیون مستندسازی مدارک
 

  عملکرد و نحوه استقرار مدیریت زمان در دفتر فنی

در راستای استقرار مدیریت زمان مصوبات کارگروه راهبری دفتر فنی (مصوبات کارگروه 40دفتر فنی به شماره 320/2652/د مورخ 3/7/92) به شرح ذیل ابلاغ و عملیاتی گردیده است:

1-   عودت مدارک دریافتی در صورت مشاهده ایرادات اساسی و نقص عمده .

2-      ارسال نظرات کارشناسی به نماینده مجری طرح با فرمت استاندارد دفتر فنی و درخواست پاسخ با درج زمان بندی معین و پیگیری در زمان مقرر.

3-   تفکیک نظرات کارشناسی به دو بخش نظرات کلیدی کارشناسی و نظرات کارشناسی

4-   رعایت حداکثر زمان ارایه نظرات کارشناسی توسط دفتر فنی  به مدت یک ماه

5-   بازنگری دستورالعمل و روشهای اجرایی گروههای تخصصی از نظر شاخص گذاری زمانی با توجه به حصول متوسط 27/1روز تاخیر در پایش تاخیرات سال 92 و ثابت ماندن معیار هدف 10 روز برای سال 93 .

6-   رعایت کامل دستور العمل برگزاری جلسات در راستای مدیریت زمان

7-   معرفی جانشین توسط همکاران در صورت عدم امکان حضور بموقع در تمامی جلسات.

8-   پرهیز از اعلام نظر مجدد تا حد امکان و حل و فصل مشکلات طی جلسات کمیته فنی با حضور مشاور.

9-چشم پوشی از جزئیات و نظرات غیر موثر در مطالعات در صورت از دست دادن بازه زمانی.

10-ارجاع سریع گزارش برای بررسی توسط بخش دیگر در صورت مشترک بودن گزارش.

11-تسریع در زمان بررسی گزارشات با استفاده از راهکارهای مناسب و استفاده از تجارب و دانش فنی کارشناسی و کنترل ارقام کلیدی مطالعات.

12-تشکیل منظم جلسات کمیته فنی  حین مطالعات در راستای جمع بندی موضوعات قبل از ارائه گزارش نهائی توسط مشاورین

13-ضرورت برگزاری بازدیدهای کمیته فنی برای تطبیق مبانی طراحی در حین اجرا

14-ضرورت انجام مطالعات منطبق با زمانبندی مصوب و توجه به استقرار سیستم مدیریت پروژه براساس PMBOK، EFQMو ISO.

15-برگزاری جلسات توجیهی حین مطالعات جهت تعیین تکلیف موضوعات کارشناسی
16-پاسخ پي نوشت هاي رياست محترم جمهوري و مكاتبات با آن دفتر در موارد عادي، فوري، خيلي فوري به ترتيب حداكثر ظرف مدت 10، 7 و 3 روز اداري اعلام شود. بديهي است در خصوص موارد آني بايد بلادرنگ پاسخ لازم ارايه گردد.
 
پایش مستمر اثر بخشی فرایندها وکاهش شاخص زمانی بررسی فنی طرحها
 


 
مديريت و مستندسازي اسناد و مدارك دفترفني
  1.  مديريت امور دفتري
  2.  تسهيل فرآيند ثبت نامه ، گزارش و آلبوم نقشه و ديگر امور وابسته به نامه ها
  3.  رهگيري سريع مراسلات
  4. تسهيل و تسريع فرآيند پيگيري و پاسخگويي به ارباب رجوع
  5.  جلب رضايت مراجعه كنندگان و ارباب رجوع
  6. كاهش فضاي نگهداري اسناد و حذف تدريجي كاغذ از چرخه اداري
  7.  تسهيل در تسريع بررسي هاي كارشناسي

امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۸ آذر
به پورتال شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی خوش آمدید.
جستجوجستجو
 
تصويرآمار بازديد
تعداد بازدیدکنندگان امروز ٢
تعداد بازدیدکنندگان دیروز ۹
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز ٢٣٧٢٧٧
تعداد کاربران بر خط ١١
تعداد کاربران لاگین بر خط 0
ايكننظرسنجي
Powered by DorsaPortal