English
شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی
دریافت RSS اخبار
استقرار مدیریت زمان و مكانيزاسیون مستندسازی مدارک
 

  عملکرد و نحوه استقرار مدیریت زمان در دفتر فنی

در راستای استقرار مدیریت زمان مصوبات کارگروه راهبری دفتر فنی (مصوبات کارگروه 40دفتر فنی به شماره 320/2652/د مورخ 3/7/92) به شرح ذیل ابلاغ و عملیاتی گردیده است:

1-   عودت مدارک دریافتی در صورت مشاهده ایرادات اساسی و نقص عمده .

2-      ارسال نظرات کارشناسی به نماینده مجری طرح با فرمت استاندارد دفتر فنی و درخواست پاسخ با درج زمان بندی معین و پیگیری در زمان مقرر.

3-   تفکیک نظرات کارشناسی به دو بخش نظرات کلیدی کارشناسی و نظرات کارشناسی

4-   رعایت حداکثر زمان ارایه نظرات کارشناسی توسط دفتر فنی  به مدت یک ماه

5-   بازنگری دستورالعمل و روشهای اجرایی گروههای تخصصی از نظر شاخص گذاری زمانی با توجه به حصول متوسط 27/1روز تاخیر در پایش تاخیرات سال 92 و ثابت ماندن معیار هدف 10 روز برای سال 93 .

6-   رعایت کامل دستور العمل برگزاری جلسات در راستای مدیریت زمان

7-   معرفی جانشین توسط همکاران در صورت عدم امکان حضور بموقع در تمامی جلسات.

8-   پرهیز از اعلام نظر مجدد تا حد امکان و حل و فصل مشکلات طی جلسات کمیته فنی با حضور مشاور.

9-چشم پوشی از جزئیات و نظرات غیر موثر در مطالعات در صورت از دست دادن بازه زمانی.

10-ارجاع سریع گزارش برای بررسی توسط بخش دیگر در صورت مشترک بودن گزارش.

11-تسریع در زمان بررسی گزارشات با استفاده از راهکارهای مناسب و استفاده از تجارب و دانش فنی کارشناسی و کنترل ارقام کلیدی مطالعات.

12-تشکیل منظم جلسات کمیته فنی  حین مطالعات در راستای جمع بندی موضوعات قبل از ارائه گزارش نهائی توسط مشاورین

13-ضرورت برگزاری بازدیدهای کمیته فنی برای تطبیق مبانی طراحی در حین اجرا

14-ضرورت انجام مطالعات منطبق با زمانبندی مصوب و توجه به استقرار سیستم مدیریت پروژه براساس PMBOK، EFQMو ISO.

15-برگزاری جلسات توجیهی حین مطالعات جهت تعیین تکلیف موضوعات کارشناسی
16-پاسخ پي نوشت هاي رياست محترم جمهوري و مكاتبات با آن دفتر در موارد عادي، فوري، خيلي فوري به ترتيب حداكثر ظرف مدت 10، 7 و 3 روز اداري اعلام شود. بديهي است در خصوص موارد آني بايد بلادرنگ پاسخ لازم ارايه گردد.
 
پایش مستمر اثر بخشی فرایندها وکاهش شاخص زمانی بررسی فنی طرحها
 


 
مديريت و مستندسازي اسناد و مدارك دفترفني
  1.  مديريت امور دفتري
  2.  تسهيل فرآيند ثبت نامه ، گزارش و آلبوم نقشه و ديگر امور وابسته به نامه ها
  3.  رهگيري سريع مراسلات
  4. تسهيل و تسريع فرآيند پيگيري و پاسخگويي به ارباب رجوع
  5.  جلب رضايت مراجعه كنندگان و ارباب رجوع
  6. كاهش فضاي نگهداري اسناد و حذف تدريجي كاغذ از چرخه اداري
  7.  تسهيل در تسريع بررسي هاي كارشناسي

امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:4
مشاهده نظرات
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما    
توضیحات  
تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
۱۳۹۸ سه شنبه ۳ ارديبهشت
به پورتال شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی خوش آمدید.
جستجوجستجو
 
تصويرآمار بازديد
تعداد بازدیدکنندگان امروز ١٢
تعداد بازدیدکنندگان دیروز ٧
تعداد کل بازدیدکنندگان تا امروز ٢٤٢٢٦٥
تعداد کاربران بر خط ٢١
تعداد کاربران لاگین بر خط 0
ايكننظرسنجي
Powered by DorsaPortal